1. Üldtingimused

Müügileping jõustub alates hetkest, mil tellimus on kinnitatud ja Klient on saanud tellimuse kinnituse e-posti teel. Tellimuse esitamisel kinnitab Klient, et on tutvunud ja nõustub müügitingimustega.

2. Müügilepingu jõustumine

Käesolevad müügitingimused kehtivad veebipoe orumaitsed.ee (edaspidi Veebipood) klientide (edaspidi Klient) ja veebipoe omanikfirma Oru Maitsed OÜ vahel kaupade ostmisel.
Veebipood jätab endale õiguse teha tingimustes muudatusi, mida kajastatakse lehel ajakohastatud kujul.

3. Hinnad

Kõik hinnad on eurodes. Veebipood jätab endale õiguse hindu muuta, kuid sellisel juhul kehtib Kliendi jaoks tellimuse hetkel kuvatud hind.

4. Tasumine

Tellimuse eest on võimalik tasuda:

  • Pangaülekandega
  • Modena kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Coop, Luminor jms)
  • Arve alusel (vajalik eelnev kokkulepe)

Tellimus läheb täitmisele peale makse laekumist.

5. Kohaletoimetamine

Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest lepingust taganeda.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata, originaalpakendis ja kahjustamata.
Taganemiseks tuleb saata vastav teade aadressile info@orumaitsed.ee.
Tagasimakse tehakse hiljemalt 30 päeva jooksul pärast taganemisteate laekumist ja kauba tagasisaamist.

NB! Toidukaupadele ja kiiresti riknevatele toodetele (nt avatud või temperatuuritundlikud tooted) taganemisõigus ei kehti vastavalt VÕS § 53 lõige 4 punkt 4.

6. Tellimuse tühistamine ja taganemisõigus

Veebipood toimetab kaubad kohale järgmistel viisidel:

Pakiautomaadid: Omniva, Itella Smartpost, DPD

Kullerteenus: Omniva, DPD

Tule ise järele: Viljandi linn


Tarneaeg: tavaliselt 1–5 tööpäeva alates makse laekumisest. Täpsem info tarneviiside ja hindade kohta on leitav kassas.

7. Pretensioonide esitamine

Kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest.
Pretensioon tuleb esitada e-posti teel aadressile info@orumaitsed.ee koos fotodega ja kirjeldusega.
Veebipood vastab pretensioonile 15 päeva jooksul.

8. Isikuandmete töötlemine

Kliendi isikuandmeid töödeldakse vastavalt Privaatsustingimustele, mis on lahutamatu osa käesolevatest tingimustest.
Andmeid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja vajadusel klienditoe pakkumiseks.

9. Vaidluste lahendamine

Kui Klient ja Veebipood ei suuda vaidlust lahendada kokkuleppe teel, on Kliendil võimalik pöörduda:

Tarbijavaidluste komisjoni poole (https://ttja.ee)

Euroopa Liidu tarbijavaidluste platvormi kaudu (https://ec.europa.eu/consumers/odr)

Kõikidest vaidlustest, mida ei ole võimalik lahendada muul viisil, lahendatakse Eesti Vabariigi seaduste alusel Harju Maakohtus.